Ugyanis én már otthonról dolgozom. Mert ebbe az irányba halad a világ. A mi cégünk is felismerte, hogy felesleges irodát bérelni, székhelyi adminisztrációt fenntartani, mert ott vannak erre olyan cégek, mint a szekhelyszolgaltatas24.hu. És akkor nem kell a többieket is mindig berendelni, minden nap oda, hogy egy helyiségben „üljék el” a napot.
Igen, ők, a szekhelyszolgaltatas24.hu a nevükkel ellentétben nem csak székhelycímet biztosítanak. Hanem egyfajta személyzet is a szolgálatára lesz az adott cégnek, amely kezeli a postáját. Korábban, amikor megéltem, hogy végre kiépült a bicikliút a falum és a közeli nagyváros között, és bringával mehettem be reggelente is már éreztem, hogy egyre jobb hely ez a világ! De ez… Most még több időm van bringázni, holott onnan indultunk, hogy buszoznom kellett anno, amit kifejezetten utáltam. Aztán ha nem volt ugyan időm délutánonként elindulni a töltésre tekerni, mert még haza is kellett érni a munkából, legalább már ezt a folyamatot bringával menedzseltem le. Most viszont mind a két (azonos tulajdonban lévő cég) már a szekhelyszolgaltatas24.hu segítségével bérel valahol székhelyet, úgyhogy én ötkor leteszem az (otthoni) munkát és indulok, ahová akarok, mert már nem vesz el időt a hazajárás. A munkaidő végezte után egy perccel már szabad vagyok!
Említett szolgáltató amúgy, írtam már, hogy több dologban is hajlandó fogni a kezünket, írjátok csak be a keresőbe: ” cégalapítás budapest – szekhelyszolgaltatas24.hu „. És lássatok csodát! Tulajdonképpen magától a cégindítástól kezdve rengeteg támaszt és segítséget kapunk tőlük, de a lényeg, hogy ők IPA-mentesen Újlengyelben és fővárosi címmel kecsegtetően, budai és pesti helyszíneken is kínálnak székhelyet, az említett adminisztrációval.
Azt is írtam, hogy két cég is van, amelyik így, vagy úgy foglalkoztat engem. Egyiknek több telephelye is van, így ők éltek az utóbbi lehetőséggel (a budapesti címbejegyzéssel), míg a másik cégnek nagyon is megérte az újlengyeli verzió, ahol nem kell tehát helyi iparűzési adót fizetni. Azért, mert az adóoptimalizálás a kifejezett vonzerejük még az eddig felsoroltak mellett. Újlengyelben is szolgáltatnak mindent, ami Pesten elérhető, csak írják, további telephelyek nélkül teljesen megúszható az ottani szolgáltatással az IPA-fizetés is.
Azt írják még, hogy az ő szolgáltatásuk mindenki számára elérhető, nincs olyan opció, hogy ne tudnának segíteni, mert a kisvállalkozásoktól kezdve mindenkinek joga van megválasztani bármikor a székhelyét. Olyan adónemeken is lehet még spórolni így (az iparűzési- mellett), mint az építményadó például. Ők hozzájárulnak a vállalkozás székhelyének hozzájuk való áthelyezéséhez, nekünk pedig csak a havidíjat kell rendeznünk. Van egy kiváló aloldaluk, mely pont az induló projekteknek segít ennél is többet, beszúrom ide a linket: cégalapítás budapest.
A cégtáblájukon a helyszínen kint lesz újonnan induló vállalkozásunk neve is, minden úgy alakul tehát, ahogy az a céges jogi kultúrában elvárt és kötelező. Én ugyan eltengetem alkalmazottként a mindennapjaimat, de a feleségem legjobb barátnője, a feleségemmel is lehetőleg társulva új vállalkozásban gondolkodik egy ideje. A szekhelyszolgaltatas24.hu segítségével elkerülhető minden olyasmi, hogy ezt rögtön valamelyikük (valamelyikünk) ingatlanába, házába bejegyezve tegyék, ami sok szempontból nem is lenne tanácsos. Lehetnek hátulütői jócskán az ilyesminek. Nem csak az elején, hanem főleg akkor, ha a cég vagy vállalkozás költségvetése bajba kerülne… Inkább fizessetek be ti is székhelyszolgáltatásra, működő vállalkozás esetén is. Nem kell pluszban a postára járni ajánlott küldeményekért sem, mert a székhelyszolgáltatónál mindig lesz, aki átvesz és iktat mindent. De, ha még csak most indul a ti projektetek is, a linkelt oldalon, vagy hasonlókon mindenképp olvassatok utána mindennek. Budapesten kicsit jobb helyzetben van mindenki, de a rengeteg apróságról nem árt tudni, ezért a mostani tanácsaim mellett emlékeztetnék még valamire: a Google is a barátotok. Kulcsszavak: cégalapítás budapest. Hajrá!